Bonava unikaalne küsitlus uuris inimeste rahulolu ja ootuseid elukeskkonna suhtes

Bonava bränd tuli elamuarendusturule 2016. aasta kevadel eesmärgiga rajada elukeskkondi, kus inimesed saavad nautida kõrgeimat elukvaliteeti. Kõrgeimal kvaliteedil on eri inimeste jaoks erinev sisu. Bonava uuris, mis teeb tegelikult inimesi nende kodus ja ümbruskonnas õnnelikuks.  Küsitlus viidi läbi kaheksal maal: Rootsis, Saksamaal, Soomes, Taanis, Norras, Venemaal (Peterburis), Eestis ja Lätis.

“Meie eesmärk on luua kodusid ja elukeskkondi, kus inimesed saavad tunda end koduselt ja õnnelikuna. Seetõttu on äärmiselt tähtis tunda huvi, õppida ja mõista, mis teeb inimesed õnnelikuks kohas, kus nad elavad. Uuringu käigus Eesti inimestelt saadud vastused on aluseks meie edasisele tegevusele uute kodude rajamisel,” ütles Bonava Eesti OÜ tegevdirektor Timo Riismaa.

Uuring on oma valdkonnas ainulaadne ja viidi läbi koostöös konsultatsioonibürooga Cliente. Esialgsed tulemused avaldatakse mõne nädala jooksul.

Bonava, mis kasvas välja ehitusfirmast NCC, on juhtiv elamuarenduse ettevõte Põhja-Euroopas. Ettevõte tegutseb Rootsis, Soomes, Taanis, Norras, Saksamaal, Peterburis, Eestis ja Lätis ning selle käive on 13 miljardit Rootsi krooni aastas. Bonava aktsiad on noteeritud Stockholmi börsil Nasdaqi nimekirjas.

Bonava on üks suurimatest uute kodude ehitajatest ka Eestis. Alates 2004. aastast on ettevõte rajanud Tallinnasse ja selle ümbrusesse enam kui 1500 kodu: Viimsi keskusse Tammeõue, Kadrioru ja Lasnamäe piirile Vana-Kuuli, Mustamäele Rabaküla, Haaberstisse Pärnaõue ning Põhja-Tallinnasse Ketraja majad.  Järgneva viie aasta jooksul on plaanis ehitada veel täiendavalt 2000 korterit.

 

Allikas: Bonova