Kuidas kirjutada pilkupüüdev ärikinnisvara kuulutus

Kinnisvaraportaalides on üleval tuhandeid ärikinnisvarakuulutusi, mida sirvivad iga nädal tuhanded huvilised. Lisaks on turule tulemas hulganisti uusi arendusprojekte. Teenindatud kontorite ja jagatud töökohtade kasvav trend on muutnud ka äripindade üürnike soove, mis muudab kuulutuses sisu üha olulisemaks.

Ajaga on kuulutused paremini kõnelema hakanud. Paremaks on läinud nii pildid, kinnisvara kirjeldus kui ka kuulutuste mitmekeelsena esitamine.  Siiski on väga paljudes kuulutustes probleeme info vähesusega, kuid on ka suurepäraselt vormistatud kuulutusi, mille sirvimine aitab kindlasti ka ise kuulutusi üles pannes mõista, milline võiks välja näsha sinu kuulutus. Kui soovid sarnases hinnaklassis olevate müügi- või üüripakkumiste hulgast silma paista ning potentsiaalses ostjas või üürnikus huvi tekitada, pead üha enam suhtuma oma äripinna kuulutusse sama hoolega kui seda tehakse juba aastaid elamukinnisvara kuulutuste puhul.

Ka ärikinnisvaras on asukoht oluline. Asukoha kirjelduses vaata, et aadress oleks korrektselt kirjutatud. Nii tagad, et kaardivaade näitab korrektseid andmeid. Inimesed, kes eelistavad konkreetseid piirkondi või lausa tänavaid, otsivad tihti kuulutusi tänavapõhiselt. Aadressi korrektse märkimise korral ära unusta üle kontrollida kaardivaadet.

Koosta erinevad kuulutused erinevatele ruutmeetritele. Otsingus saavad inimesed filtreid kasutades otsida sobivate parameetritega ja ka ruutmeetritega kuulutusi. Nii tagad, et ka sinu kuulutus otsingu tulemustesse satub. Ruutmeetreid lisades arvutab portaal automaatselt ka ruutmeetri hinna, mis on oluliseks leidmise faktoriks, kui otsija ruutmeetri hinna järgi omale pinda otsib. Seega paku pigem eraldi erinevate pindadega üürikuulutusi. Ühe kuulutuse juures saab välja tuua ka teised erinevate ruutmeetrite kuulutused.

Tasuta reklaamivõimalus nr. 1 on kasutada ära kuulutuse pealkirja lahtrit. Kuulutuse pealkiri kuvatakse otsingutulemustes punaselt aadressi all ning see on heaks võimaluseks edasi anda pakutava kinnisvara põhitugevusi. Näiteks – „Erinevate suurustega büroopinnad ja tasuta parkimine!”

Pildid – kvaliteet loeb! Võimalusel lase fotod teha profil, aga saab ka ise hakkama. Emotsioon müüb ka ärikinnisvaras, seega vaata, et pinnad oleksid puhtad, koristatud ning võimalusel sisustatud, juhul kui sisustus positiivselt mõjub. Amortiseerunud mööbel ja räämas keskkond ootab uusi omanikke ilmselt kauem.

Laienda sihtgruppi ka portaalis. Kui sul on uusarendusprojekt, mis hõlmab nii elamispindasid kui ka äripindasid, siis too see info välja ka portaalis uusarendusprojekti vaates või maini äripindade võimalikkus ära näiteks korterite kuulutustes. Uut kodu otsivale ettevõtjale võib äripinna info silma jääda just korterikuulutuses.

Kuulutuse sisu kirjutamine

Millist kinnisvara müüd või üürid? Kirjuta müüdavast kinnisvarast ja too välja oma arenduse või üüripinna tugevused ja võimalused, miks keegi peaks tooma oma ettevõtte teie pakutavale pinnale.

Milline on sisustus? Kirjuta kuulutusse, milline on sisustus või selle lisamise võimalus. Kirjelda ühtlasi, millena pinda seni kasutati, aga anna infot ka võimalikest muudest lahendustest, mida samal pinnal teha saab. Näiteks – „Seni on kasutuses olnud ilusalongina, aga saab edukalt kasutada ka büroona või kaubanduspinnana.”

Milline on pakutava kinnisvara ümbrus?
Kirjelda ümbrust. Kas on lähedal ühistranspordi peatused, kuidas on korraldatud parkimine ja mis on veel töökeskkonna lisaväärtused, mis võiks potentsiaalsele ostjale meeldida. Näiteks lähedal asuvad kohvikud ja söögikohad, spordikeskused ning vaated aknast.

Lisa info autoga tulijatele, kuidas täpselt tulla, kuidas on korraldatud personali ja külaliste, kaubaautode transport. Ühistranspordiga tulijatele nimetage ära lähimad peatused, kuigi seda on näha ka KV.EE kuulutuse jaluses. Nii teab tulevane üürnik või ostja, et tema personal saab lihtsalt tööle ja tagasi ühistranspordiga. Tooge välja palju võiks taksosõit maksta näiteks kesklinnast või lennujaamast.

Millised on kulud ja pakutavad lisateenused? Lisaks kõigele muule on hea välja tuua nii ehitusinfo kui muud tänapäevased pakutavad teenused. Ära võiks mainida näiteks ökonoomset kütte- ja jahutussüsteemi. Eriti büroopindadel on väga oluline hea sisekliima. Välja võiks tuua ka majaga seotud kõrvalkulud ning pakutavad lisateenused, mis võivad vahel just määravaks saada. Näiteks – „Majal on olemas leping puhastusteenuseid pakkuva ettevõttega, millega saate mugavalt liituda.”

Kuulutuse õigekiri ja stiil. See ei mõjuta otseselt kinnisvara müüki, kuid kindlasti tekitab müüja vastu suuremat usaldusväärsust. Püüa kirjutada vigadeta ja soovitatavalt jaga tekst alajaotusteks ning too kokkuvõtlik info välja punktidena. Nii näeb kuulutuse tekst korrektsem välja ning on silmale paremini haaratav.

Näiteks:

  • kõigil meie kaubanduspindadel on suured vitriinaknad
  • majal on kaubandusliftid ja tööstusvool
  • äripindade suurused 20-500 m2
  • ruumide planeeringud, suurused ja siselahendused teeme üürniku või uue omaniku soove arvesse võttes
  • võimalus paigaldada ettevõtte logo büroohoonele
  • igale büroopinnale on ette nähtud hulk soodsaid parkimiskohti
  • läheduses asuvad mitmed söögikohad
  • logistiliselt heas asukohas

Kinnisvarakuulutuse lisamise meelespea:

  • Vaata, et kuulutuses olevad pildid annaksid hea ülevaate ja oleksid kvaliteetsed.
  • Kirjuta kuulutusele pakutavat kõige paremini iseloomustav tutvustus ehk reklaamlause.
  • Kuulutuse tekst kirjuta alajaotustena, nii on ülevaatlikum teksti lugeda ning pööra tähelepanu õigekirjale.
  • Tänapäevase töökeskkonna juurde kindlasti loetle ka tööväliseid tegureid nagu söögikohad, trennisaalid, parkimiskohad või lähimate parklate asukohad