Maaklerite 10 sammu

Oma kodu müük võib endaga kaasa tuua keerulise ja aeganõudva müügiprotsessi. Hea uudis on see, et kinnisvaramaakleri jaoks on see igapäevane töö. Igale olukorrale on lahendus ning sageli suudame asju ennetades vältida tõsisemaid takistusi. Kindlasti tagame juriidilise korrektsuse ning võtame enda kanda kõik müügiga seonduva – alustades turuanalüüsist, lõpetades korteri üleandmisega pärast notaritehingut.

Lühike nimekiri tegevustest, mida igapäevaselt teeme:

  1. Turuanalüüs Sinu kodule – vaatame üle olemasolevad pakkumised, süübime põhjalikult viimase aasta jooksul antud piirkonnas tehtud tehingutesse ning vajadusel konsulteerimine kutseliste hindajatega. Turuanalüüsi teeme alati tasuta ning edaspidine koostöö sõltub kliendi enda soovist.
  2. Professionaalne kinnisvara fotograaf – kinnisvara esitlemiseks kasutame ainult profifotosid. Atraktiivsed pildid on esmamulje loomisel määrava tähtsusega. Eesmärgiks on tekitada esmane huvi, mille ajendil tunneb klient vajadust objektiga lähemalt tutvuda.
  3. Kuvandi loomine – iga objekt vajab individuaalset lähenemist, mistõttu koostame objektipõhise turundusplaani, arvestades müüdava kinnisvara eripära. Nt kas lisaks piltidele oleks vaja ka droonifotosid või välireklaami?
  4. Portaalid – kuulutuse sisu loome vastavalt objektile ning suuname potensiaalsetele ostuhuvilistele. Nt kui on tegemist 4-toalise korteriga, mille sisehoovis on mänguväljak, vahetus läheduses asuvad bussipeatused, lasteaiad, koolid, siis teame, et sihtgrupiks on pigem lastega perekonnad. Samuti pöörame erilist rõhku sotsiaalmeedia turundusele, säilitades nähtavuse ja pidevalt pildis olemise.
  5. Kliendibaas – kohe, kui oleme saanud omanikult nõusoleku objekti esindada, anname sellest teada kui mitteavalikust kinnisvarapakkumisest. Järgnevalt selekteerime kliendibaasist välja potensiaalsed ostuhuvilised ning teeme otsepakkumisi. Samuti teeme koostööd kõigi maakleritega, mis suurendab oluliselt klientuuri, kes objektini jõuab.
  6. Naabruskonna teavitamine – jagame ümberkaudsetes majades atraktiivseid objektiflaiereid, kus anname teada, et müüki on saabunud uus objekt. Nt meile helistab pensionär viiendalt korruselt, kes soovib elama jääda tema poolt armastatud piirkonda, kuid tervise tõttu oleks vaja kolida esimesele korrusele.
  7. Huvilistele kodu presenteerimine – meiega tunnevad kliendid end tunduvalt mugavamalt ning julgetakse välja öelda asju, mida omaniku juuresolekul oleks ebasobilik mainida. Samuti saab vabamalt piiluda garderoobkapi sisu või katsetada elutoa diivani mugavust. Lisaks koostame kõigile huvilistele objektikataloogi. Nt kui klient käis vaatamas viite korterit, on tal hiljem lihtsam meelde tuletada just selle kodu plusse ja miinuseid.
  8. Koostööpartnerid – pakume igas etapis nii müüjale kui ka ostjale vajalikku abi. Nt on meil koostööpartnerid pankades, misttõtu on võimalik kiiremini laenutaotlusega löögile saada. Leiame igale olukorrale sobivad kontaktid ja lahenduse nii, et kliendi jaoks on asjade kulg igati sujuv ja stressivaba.
  9. Broneering – seome ostuhuvilise broneerimiskokkuleppega, mis hõlmab nii ajalist kui ka rahalist poolt. See tagab osapooltele kindlustunde – müüja teab, et ostja huvi on suur ning ostja saab samal ajal rahulikult paberimajandusega tegeleda, ilma et objekti kellelegi teisele pakuksime.
  10. Tehing – valmistame ette vajalikud paberid notaritehinguks ning koostame korteri üleandmise-vastuvõtmise akti. Oleme igas etapis füüsiliselt kohal ning kanname hoolt selle eest, et kõik oleks korrektne.

Maakleri põhiliseks ülesandeks on leida õige klient õigele objektile võimalikult lühikese aja ja kõrge hinnaga. Tänapäeva kinnisvaraturg on väga kirev, sest ostjaid ja pakkujaid on niivõrd palju, et lausa kriitiline on saada vahele inimene, kes õigeid otsi kokku viiks. Ootan huviga pakkumisi ning olen valmis uuteks väljakutseteks.

 

Mia Eisler, Marmel kinnisvara OÜ