Pressiteade: Eesti ettevõte Fututec lahendab suurte ärikeskuste haldusprobleemid

 

Tehnopol Startup Inkubaatorist tuule tiibadesse saanud ettevõte Fututec OÜ arendab pilvetehnoloogial põhinevat kinnisvaraobjektide haldamise infosüsteemi, mis efektiivistab oluliselt suurte ärikeskuste haldusega kaasnevat infokogumist. 

 “Süsteem on mõeldud kasutamiseks erinevat tüüpi kinnisvarade haldamiseks, näiteks lao-ja logistikakeskused, automaatsed kütusetanklad ja teenindusjaamad, koolid, lasteaiad, büroohooned, sadamad, spordikeskused, jaekaubandusketid jne. See aitab omanikel ja rentnikel edukamalt omavahel infot jagada” kommenteeris Fututec OÜ juhataja Olari Miiter.

Loodud haldussüsteem kiirendab oluliselt info liikumist keskuse ja rentniku vahel.

“Esimene probleem, mida me lahendame, on info liikumine ärikeskuse ja rentniku vahel. Kui varem sai ärikeskus rentnike käest endale vajalikke andmeid käivete ja külastuste kohta e-kirja või Excel tabeli saatmise teel, siis täna sisestatakse andmeid otse keskuse infosüsteemi. See annab protsessile juurde kiiruse, mugavuse ja aja kokkuhoiu” selgitas Miiter.

Loodud süsteem lubab aja kokkuhoidu nii haldaja kui rentniku poolel ning tavapärase 3 nädala töö saab ära teha 2-3 päevaga. Lisaks on võimalik kogutud andmeid hõlpsalt analüüsida, mis on vajalik näiteks kampaaniate planeerimiseks ja korraldamiseks.

Aastal 2010 asutatud ettevõttel on tänaseks juba üle 200 ärikliendist kasutaja Eestist ning peatselt kavatsetakse laieneda ka välisriikidesse.

“Käesoleva aasta eesmärk on katta Fututeci tarkvaraga enamus kaubanduskeskused Eestis ning büroohooned, kus on palju rentnikke. Töötame hetkel välja veebikeskkonda, kus huvilised saaks tarkvara katsetada. Eesmärk on teha teenus kättesaadavaks üle maailma,” lisas Miiter.

Fututec OÜ alustas oma tegevust Teaduspark Tehnopol Startup Inkubaatoris aastal 2010. Ettevõtte süsteeme kasutavad Eestis täna juba mitmed tuntud äri-ja ostukeskused.

 

Allikas:  Fututec OÜ