Pressiteade: If Kindlustus saadab klientidele vajadusel tasuta koduabi

Alates möödunud aasta detsembrist saavad Ifi koguriski paketiga kodu kindlustanud kliendid tasuta koduabi teenust. Ifi koduabi saab kutsuda ööpäevaringselt Kindlustustelefonile 1211 helistades.

Tasuta koduabi teenus on eelkõige mõeldud kiireloomuliste probleemide lahendamiseks, nagu näiteks torutööd, veelekke peatamine või ukseluku vahetamine.

If Kindlustuse varakindlustuse tootejuhi Marit Raagi sõnul on see Ifi järjekordne samm kliendile abikäega veelgi lähemal olla. „Kui näiteks peaks öösel kodus mõni veetoru või tormiga aknaklaas purunema, siis ega paljud ei teagi kuidas ja kust abi kutsuda. Ifi koduabi teenus töötab ööpäevaringselt ning lahendab kellaajast olenemata kiiresti reageerimist vajavad probleemid. Tasuta koduabi saavad tellida kõik Ifi kliendid, kes on uuendanud lepingut alates möödunud aasta detsembrist ning valinud koguriski kindlustuslahenduse,“ lisas Raag.

Ifi Läti ja Leedu filiaalides on koduabi teenust pakutud üle kahe aasta. 15 protsenti koduabi väljasõitudest on olnud ukselukkudega seotud mured ning sama palju on olnud ka veeavariisid. Ligemale pooltest juhtudest on suudetud klienti nõustada ja abistada telefoni teel.

Eestis on tasuta koduabi teenust kasutatud siiani vaid ühel korral, kui Raplamaal elav pere vajas koduabi veetorusid ühendava liitmiku vahetamisel ning lekke peatamisel.

Lisainformatsiooni leiab Ifi kodulehelt www.if.ee

 

Allikas: If Kindlustus