Miks on vaja kliendilojaalsusprogramme?

Miks on vaja kliendilojaalsusprogramme?

Kuigi olemasolevate klientide hoidmine on äris oluliselt soodsam, kui uute ligimeelitamine, otsustavad ettevõtted sageli siiski keskenduda pigem ostjaskonna uuendamisele, kui et olemasolevate eest hoolitsemisele. Kliendibaasi kasvatamine on kindlasti üks olulisi eesmärke, kuid ei tasu alahinnata ka kordusostude ja lojaalsete klientide tähtsust. Kuidas aga hoida kinni inimestest, kes tõenäolisemalt teie käest uuesti ostavad? Üks lahendus on luua kliendilojaalsusprogramm või boonuste süsteem, sest uuringute kohaselt eelistab 75% klientidest kaubamärke ja teenusepakkujaid, kes omavad erinevaid stiimuleid ja lojaalsusprogramme.

Boonused hasartmängutööstuses

Kui keegi tunneb oma klienti hästi, siis on see hasartmängutööstus! Kuna konkurents virtuaalmaailmas on siiski üsna suur, peavad online kasiinod leidma uusi ja põnevaid viise klientide ligimeelitamiseks. Seetõttu pakub pea iga online kasiino nii uutele kui ka korduvkülastajatele boonuseid, mis on oluline eelis veebis tegutseva mängupaiga jaoks. Erinevad kasiinoboonused on hea stiimul kasutajaks registreerimisel ja korduvkülastusteks. Need boonuseid võivad osutuda väga tulusateks, kuid sageli võib neid esmapilgul olla keeruline mõista, eriti kui olla hasartmängude maailmas alles algaja.

Tutvu tingimustega

Online kasiino mängude valik on lai ja nii saab erinevate mängude mängimiseks kasutada ka erisuguseid boonuseid. Valikute ja võimaluste rohkus aga võib sageli silme eest kirjuks võtta. Et boonustest maksimaalselt kasu saada ja mitte endale kahju teha, tuleks kõigepealt selgeks teha, millega täpsemalt on tegemist ja millised on kasiino boonuste kasutamise tingimused. Parimkasiino.ee on teinud põhjaliku ülevaate boonuste olemusest ja toonud välja kõige olulisemad märksõnad, millele peaks kindlasti tähelepanu pöörama. Sellega on tehtud kõigi kasiinomängijate elu kergemaks.

Uus on ammu unustatud vana

Viimastel aastatel on jõudsalt tõusnud nende kaubamärkide ja teenusepakkujate arv, kes on hakanud mõtlema sellele, kuidas klientide lojaalsust edendada ja premeerida. Ja see on ka üks põhjus, miks on kasvanud lojaalsus- ja preemiaprogrammidesse tehtavad investeeringud. Kuid ei tasu arvata, et lojaalsusprogrammide puhul on tegemist viimaste aastate nii öelda moeröögatusega. Varaseim teadaolev klientide lojaalsusturunduse vorm pärineb aastast 1793. Kuid põhitõed pole selle ajaga võrreldes just palju muutunud.

Lojaalsusprogrammid turismis

Väga tiheda konkurentsiga turismivaldkonnas rakendavad paljud hotellid ja reisikorraldajad klientide lojaalsusprogramme selleks, et julgustada pikemaid peatumisi, meelitada uusi kliente ja säilitada olemasolevaid. Vaatamata turu märkimisväärsele küllastumisele on eristumiseks veel palju võimalusi. Tegelikult on lojaalsusprogrammid väidetavalt üks olulisemaid põhjusi kindla teenusepakkuja või sihtkoha eelistamisel, eriti ärireisijate seas. Uuringud näitavad, et luksuslike preemiavalikute lisamine kogub oluliselt rohkem populaarsust võrreldes tavaliste allahindluspõhiste kampaaniatega.

Ketihotellide eelis

Suurematele reisihuvilistele on kindlasti tuttavad lennufirmade ja hotellide pakutavad lojaalsusprogrammid, mis koguvad punkte iga läbitud lennumiili või hotellis veedetud öö pealt. Kõige enam lõikavad kasu lojaalsusprogrammidelt hotelliketid, sest kuna kliendid reisivad tavaliselt erinevatesse sihtkohtadesse, siis leidub seal kindlasti mõni nende gruppi kuuluv majutusasutus. Ka paljud hotellid Tallinnas, mis kuuluvad rahvusvaheliste hotellikettide koosseisu, pakuvad oma klientidele lojaalsusprogrammi, innustamaks korduvkülastusi ja pikemaid ööbimisi. Ja kuigi meie kohalik hotell ei saa otseselt kasu sellest, kui klient peatub mõnes teises ketti kuuluvas hotellis, külastab klient tõenäolisemalt siiski ka neid ja seda just nimelt lojaalsusprogrammi tõttu.

Lojaalsusprogramme leidub mitmes eri vormis, alates lihtsatest kleepsukogumistest kuni keerukate punktipõhiste preemiasüsteemideni, kuid kõik on suunatud ühe eesmärgi saavutamiseks –  uute klientide ligimeelitamiseks ja olemasoleva kliendibaasi hoidmiseks. Pakkudes oma klientidele pidevalt väärtust on nende tagasipöördumise tõenäosus kordades suurem. Ja toimiva süsteemi loomine on kindlasti tõhusam ja jätkusuutlikum, kui allahindluspõhised kampaaniad.