Põrandaplaanid kinnisvarakuulutuses

Põrandaplaanide kasutamine kinnisvara turunduses on vähe kasutatud strateegia, kuid see võib teha suure erinevuse teie järgmises müügis.

Võite näidata potentsiaalsetele klientidele professionaalseid fotosid ja kirjeldada kinnisvara, et nad saaksid seda kõike ette kujutada, kuid põrandaplaani näitamine võib olla kriitiline. On palju viise, kuidas luua kinnisvara põrandaplaane, mis võluvad teie potentsiaalseid kliente. Siiski pole kahtlust, et ostjad soovivad näha põrandaplaani, olenemata selle vormist.

Enne kui alustame, vaatame statistikat:

  • Huviliste jaoks on põrandaplaan fotode ja teksti järel enim soovitud detail kuulutuses (2021. aasta NAR-i koduostjate ja müüjate uuring)
  • 81% tarbijatest nõustub, et nad vaatavad kodu tõenäolisemalt, kui kuulutus sisaldab neile meeldivat põrandaplaani (2021. aasta Zillow Consumer Housing Trends).
  • Üks 10-st ostjast ütles, et nad ei lepiks kokku kinnisvara vaatamist, kui nad poleks kõigepealt põrandaplaani näinud ja paljud teised viitavad sellele, et nad vaatavad kinnisvara väiksema tõenäosusega, kui seal puudub põrandaplaan (allikas: Rightmove.com).
  • Üks viiest võimalikust ostjast eiraks kuulutust, mis ei sisalda põrandaplaani (allikas: Rightmove.com).
  • Põrandaplaani lisamine kinnisvarakuulutusse võib suurendada ostjate klikkide arvu 52% (allikas: Rightmove.com).
  • Põrandaplaane avatakse 7,5 korda sagedamini kui virtuaaltuure. Seda eelkõige sellepärast, et põrandaplaanil on kogu info ühe kiire hetkega kättesaadav (allikas: realestate.com.au).
  • Kui küsiti, mida ostjad kinnisvaramaakleri palkamisel arvesse võtavad, vastas hämmastav 42% vastanutest, et nad ei palkaks professionaali, kes ei pakuks põrandaplaani (allikas: Rightmove.com).
  • 93% ostjatest väidavad, et nad lähevad tõenäolisemalt vaatama kinnisvara, millel on olemas ka põrandaplaan.
  • 81% müüjatest arvab, et põrandaplaan aitab nende kodu kiiremini müüa.

Uuringutes on konsensus, et kinnisvara põrandaplaanid on kolmas olulisim omadus pildi ja kirjelduse järel. Põrandaplaanid on nii müügi kui ka kinnisvaramaaklerite konkurentsieeliseks. Miks siis põrandaplaane kuulutustes nii vähe kasutatakse?

On olemas vähemalt kolme tüüpi põrandaplaane: 2d põrandaplaanid, 3d põrandaplaanid ja virtuaaltuurid. Nendest kõige „puhtam“ ja lihtsamini loetavam on tavaline 2d põrandaplaan.

2D põrandaplaanid kinnisvarale

Kahemõõtmelised (2D) kinnisvara põrandaplaanid on see, mis on olnud olemas juba aegade algusest – peamiselt joonised, mis koosnevad joontest ja mõõtudest.

On mitmeid veebitööriistu ja põrandaplaanide tarkvarasid, mis aitavad kinnisvara spetsialistidel luua 2D põrandaplaane, mõned neist on tasuta. Paljud neist on üsna lihtsad kasutada ja ei nõua arvutipõhise disaini teadmisi.

Mõned elemendid, mida tavapäraselt põrandaplaanile lisatakse, on:

  • Ruumide nimetused
  • Seina pikkused (ning ka kõrgused, kui see on vajalik)
  • Toa mõõtmed
  • Mööbel ja sisekujundus
  • Uksed ja aknad
  • Kinnisvara või krundi paigutus

Ühendage ennast õigete ostjatega

Kinnisvara põrandaplaanid võivad aidata viia kokku õige kinnisvara õige ostjaga. Ostjad näevad kohe ise, kas kinnisvara vastab täpselt sellele, mida nad otsivad (või ei ole see üldse sobilik). Näiteks võivad vanemad ostjad, kes otsivad kodusid vanaduspõlveks, näha trepita vara suure eelisena. Teine ostja, kellel on lapsed, võib rõõmustada suure keldri üle. Kui ostjad näevad põrandaplaani, saavad nad ise otsustada, kas nad soovivad kokkusaamist broneerida või vastupidi, saavad aru et see pole neile. Te võite säästa palju aega, kui õiged ostjad vaatavad õigeid omadusi ja te ei raiska aega kinnisvara näitamiseks ostjatele, kes seda kindlasti ei soovi.

Kinnisvara ostjad, kes on pärit kaugemalt

Kinnisvara ostjad, kes teie piirkonda kolivad ja maja otsivad, on kinnisvara põrandaplaanid suurepärane tööriist. Mitte kõigil ei ole aega mitmele vaatamistele ja reisidele teise Eesti otsa. Seega kaugelt pärit huvilised, kellel on silma jäänud kaks või kolm põrandaplaani, mis vastavad täpselt sellele, mida nad vajavad, võivad olla oma otsingutes kindlamad. Nad on teile tänulikud, et säästate neile energiat ja suhtlete läbipaistvusega.

Kui te ei soovi põrandaplaani ise teha või ei usalda oma disainioskusi, saate põrandaplaanide joonestamise usaldada agentuurile või professionaalile. Lõppude lõpuks palkate oma äri jaoks professionaalset kinnisvarafotograafi. Miks mitte ka professionaalne põrandaplaani koostaja?

Põrandaplaanide joonestamisega ja jooniste digitaliseerimisega tegeleb Ruut24 OÜ.

https://www.ruut24.com/